Tuesday, November 16, 2010

HELLO CARLS JR


ok. on the 13th Nov 2010
my whole family member went to makan2 at the Carls Jr ,Sunway.
actualy for celebrating my belated birthday and belated anniversary my parents
usually kan kalau makan dekat situ mmg x selalu beli 1 burger for each person bcoz the burger is soo rich and big, so agak tak mampu kadang2 nak menghabiskan. so just beli 4-5 burger only.
btw, my family member is 7 person :)
but on that day, my dad bought 1 burger each, pergh! hee..


ok, i choose to have a crispy chicken. *i guess.
sangat excited ok nak makan burger! heee
then i thought that i can finish then myself but sadly i cant.
itu lah, tadi bajet boleh habes kan. grrr!
i gave em to my lil brother yang tengah semangat nak naek kan badan dia so that he can look big enough. -,-"

owh ya! 1 thing yang saye sgt xberkenan bout Carls Jr is CHILLI SAUCE!
saye nie mmg xboleh hidup tanpa sos yang byk ye.
and they gave us few packets of it and SGT TAK CUKUP OK!
then i asked my mom to mintak sos kat abang tuh, and guess what?
he gave LOTS OF CHILLI SAUCE. PAKET YG BYK OK!
hello brader, perli ke ape huh?
hahaa! ok he said yg if xhabis letak je atas meja tuh.
and the end of eating, sos mmg x habes but nukan nyer letak atas meja.
my mom told me to take it and put inside my bag -___-"
"ok mama........"
sgt byk yaww.
heeee..
THE END



2 comments:

  1. i dapat banyak gile cili sosnye! :DD btw tmpt yg u duduk tu la tmpt azhan duduk. wow what a coincidence! :P

    ReplyDelete
  2. hi there...sorry lmbt reply visit..hehe pnah mkn ni mase rum8 bwk blk je..tp mknn die sume besar2 kn..haha

    neway, it was so NICE MEETING u at the urbanscapes dear ^^

    ReplyDelete